Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΟΛΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ???

Δεν μας βλέπουν...απλά μας κοιτάζουν και αυτό μερικές φορές, Δεν μας ακούν, Δεν ενδιαφέρονται, Δεν νιώθουν, Δεν σκέπτονται, Δεν έχουν δουλέψει, Δεν έχουν φιλότιμο, Δεν πάνε φυλακή, Δεν μας σέβονται, Δεν διάβασαν το μνημόνιο, Μας βρίζουν, Μας ενοχοποιούν, Μας κοροϊδεύουν, Μας τάζουν, Μας αγνοούν, Μας Ξε-τάζουν, Μας υπόσχονται, Μας παραπλανούν, Μας δουλεύουν, Για μας δεν δουλεύουν, Έχουν απο 5 σπίτια ο καθένας, Έχουν σωματοφύλακες,  Έχουν ασυλία, Έχουν παχυλούς μισθούς, Έχουν τηλέφωνα δωρεάν, Έχουν δωρεάν μετακινήσεις, Έχουν δωρεάν διαμονές, Έχουν επιχορηγήσεις, Έχουν "καρέκλες" και "τζάκια", Έχουν πουλήσει την Ελλάδα, Έχουν πουληθεί οι ίδιοι, Έχουν φυλακίσει αθώους, Έχουν αποφυλακίσει ενόχους, Έχουν "φίλους" τα κανάλια, Αν δεν πας να ψηφίσεις κερδίζουν, Αν ρίξεις λευκό κερδίζουν, Αν ρίξεις άκυρο κερδίζουν, Αν πάρεις όπλο και καθαρίσεις μερικούς τους κάνεις ήρωες, Αν φύγεις απο την χώρα νιώθεις άσχημα, Αν μείνεις είσαι μαζόχας, Αν όμως προσέξεις τι ψηφίζεις, τότε μπορεί και να αλλάξουν όλα τα παραπάνω ...
ΟΛΑ ΕΓΩ??? ... ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΓΩ?? 
Και τώρα μου ζητούν να ψηφίσω υπεύθυνα γιατί θα φταίω πάλι ...ΕΓΩ
Τώρα στις εκλογές...
Μου ζητούν να βάλω την λογική πάνω από το πάθος...
Μου ζητούν να βάλω χαλινάρι στα όνειρά μου...γιατί αυτό είναι επικίνδυνο
κι ας βάλω ταφόπλακα στα όνειρα των παιδιών μου...
Μου ζητούν να κοντρολάρω καλά την μπάλα...
Μου ζητούν να σουτάρω εκεί που πρέπει...
Μου ζητούν να κάνω delete...
Μου ζητούν να μην είμαι delayed...
Mου ζητούν το παρελθόν μου να είναι history...
κι ας μου ετοιμάζουν ένα μέλλον μου misery...
Μου ζητούν εγώ να είμαι   aster...ι
κι ας μου δίνουν αυτοί disaster...
Μου ζητούν να αρθώ στο ύψος των περιστάσεων 
για να ανέβουν αυτοί στον κόσμο των παραστάσεων.

ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ   χεσ...., κλασ.. συμπληρώνετε εσείς ότι λέξη ή δίστιχο θέλετε στα σχόλια αμέσως παρακάτω.  ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ. 

1 σχόλιο: